new !!! V sobotu 22. září jsme pořádali 11. Vč pohár na mapě Malá opička s centrem v Bukovině.
.::
NOVINKY
::.
  • 2.11. new Nepál 2011 - Výprava do Nepálu od 28.9 do 25.10 v sestavě Hana a Pavel Kalibánovi z Náchoda, Ida Seidlmanová a Petr Jenka z Police, Jana a Vojta Juračkovi z Pardubic, Ivan Kalibán a Vlado Matuška z Ameriky, Jiřka Jarda Kalibánovi a já, byla fantastická. Úspěšně jsme přešli 3 pasy ve výšce 5350 až 5400 m n.m, a několik kopců přes 5000 m. Na konec nás 7 vystoupilo na Island Peak 6 189 m. V galerii je pár fotek. ... Karel
  • 1.11. new Je po závodech,takže co takhle v pátek v 17:00 zakončit sezónu? Běhat už nebudem a radši něco opečem. V sobotu má Jarda 60, takže pátek. Doneste co uznáte za vhodný. Jinak v udírně budou klobásky, zlikviduju a svařím ňáký patoky, no a náká ta samohonka se taky najde. Doražte kdo chcete...jen by bylo dobrý nahlásit se do sloupku..ať víme zhruba počet lidí. ... Čenda
  • 23.9. new Kdybyste to náhodou někdo nevěděl, tak v sobotu 24. září se Filips s Áňou berou ...protože musej :-)
  • 7.9. new 6.denní závody SOW 2011 První týden v Srpnu jsme my, Nováci, Kalibáni, Monča a Eva Hušková vzali do výpravy Jardu Faráře a Frantu Novotného, nezávodícího Pavla Huška, a vyrazili do Švýcarska na závody do vyšších partií Alp. Orientační terény, velmi odlišné od terénů na které jsme zvyklí,  jsou opravdu školou orientačního běhu. Může se o tom vypravovat, ale to se prostě musí zažít. Další příležitost je 2014v Zermattu. V galerii je pár fotek bez komentáře, byl jsem rád, že jsem to sice pozdě, ale přeci jen dal z mých a Jiřininých fotek dohromady. ... Karel
  • 30.8. new CVČ 2011 letos pořádané hradečáky OK 99 jsou za námi, a tak jako správný znovu pilný:) aktualizátor těchto stránek, musím něco napsat. Pátek, venku 35°, tak proč si po práci nezaběhat že. Čekala nás krátká trať v Novém Záboří, což je kousek za Dvorem. Mapa Studánka, šutry, nasraný vosy a nehorázný vedro. Trať (H21E mapka) byla celkem dobrá, akorát škoda, že některé kontroly v těch šutrech byly z náběhovek a dost svítily. Nevim no kamenitá část do kopce mě přišla celkem jednoduchá a rozhodoval hlavně asi ten lehce zakletej hustník před cílem. U mě osobně i začátek v takovém tom jednoduchém lese, ale to lze nejspíš přičíst zavařením mého mozku. Losáž ke konci nebyla v tom vedru zrovna výhoda. V sobotu nás čekala klasika na mapě Výšinka. Schromko v tréninkovém stylu..pohoda..nejsem pedant, ale alespoň ty výsledky nemuseli bejt na kupě na zemi. Už svými parametry v elitě 12,8km 300 př. (mapka) bylo jasný, že budem tentokrát atakovat stovku. Což se v cíli potvrdilo, Taďas 100 min, Filips 102min, Čenda 104min a to jsme se rozhodně neflákali. Na trati bylo pár pěknejch zajímavech postupů na volbu, ale některý i trošku zbytečný...pytlík ke konci, výlet pod kopec a zpět atd. Naštěstí už v sobotu nebylo takový vedro a tak se to dalo celkem důstojně oběhnout. Ke konci už to bylo, ale dost na hraně:). Druhá půlka výsledkové listiny asi ví o čem mluvím. V neděli se šla zkrácená trať v handicapu, kam jsme se sice nevešli, ale i tak po minutě bylo zaděláno na pořádnej dostih. Bylo to svižný, rychlý cca na 63min a bez žádnejch větších zádrhelů (mapka). Jak jsme dopadli: H21E Taďas 18.místo (14,19,24), hned za ním 39sek Filips 19.místo (23,21,19)...špekoun se náko rozběhal. Já pak 28.místo (30,27,29). V H21A vyhrál Kazboš stylem 1E vítězství, 2E 9.místo, a v 3E to ze čtvrtého dotáhl na první. V D21B zastínila 10.místem Móňa Píšová (5,12,12) Moniku Šmidrkalovou 14.místo (7,24,23). Iva šla s nima jen první dvě etapy (17,22). Z dříve narozených se vytáhla Eva Hušková 2.místo v D50B (4,4,2)...u Píšů se asi hromadně trénuje:). Stabilní výkony podávají Jiřka a Jana v D55. Jiřka 4.místo (4,4,4) a máma 6.místo (6,7,6). Tatík Karel v H60 7.místo (4,7,11). Mates v HDR na ocase. Tady jsou komplet výsledky. ... Čenda
  • 30.8. new V červenci a v srpnu jsme byli na brigádě na horách dělat dřevo. Tady jsou z obou akcí fota.
  • 23.8. new Za námi jsou PPéčka,neboli Pěkné prázdniny v Českém ráji s centrem opět v Kacanovech. Závody to jako vždy kvalitní,ve skalách a s tradičním večírkem přilákaly plný limit 950 závodníků. V sobotu se šly dvě etapy, ráno krátká (mapka) a odpolko sprint. V neděli pak zkrácená, ale krutě kopcovitá klasika (mapka). Kromě svátečních běžců, které zajímá hlavně sobotní večer, se dostavilo i spousta těch kvalitních a tak naše místečko v elitě vzalo za své. Povětšinou jsme se svým ubohým rankingem skončili v áčkách. Taďas se Zuzkou, jakožto jediný elitní páreček, skončili na celkovém 19.místě a 10.místě. Umístění v etapách Taďas (1E 16.místo, 2E 16.místo, 3E 26.místo) a Zůza (11,11,9). My čtyři Čenda, Filips, Ydenek, Kazboš jsme závodili v H21A. Nejdál to celkově dotáh Filips 4.místo (5,8,6) pak já Čenda 12.místo (7,21,17), Ydenek 44.místo (42,37,47). Kazboš šel jen první dvě etapy (9 a 2.místo)...sprintuje mu to pořád dobře. Na třetí etapě (po večírku) se opět projevil startovní čas. Kdo startuje později ten je na tom líp:). Dál tu máme holky. Obě Móňi soupeřili v D21B. Šmidrkalovic poráží Píšovic tedy 7.místo (6,16,7) a 11.místo (7,10,11)..na to že obě Móňi měli večer trochu problém s alkoholem, tak nedopadli zase tak zle:). Pojďme na veterány. Karel v H60 8.místo (5,15,8), Eva Hušková v D50 6.místo (4,6,7), Jiřka s Janou v D55 11.místo (9,15,7) a 16.místo (16,14,17). Ještě jsem zapomněl na Matese v HDR 22.místo (27,21,26). Jinak tady je stránka závodu s videem a výsledky. ... Čenda
  • 8. 8. new Skotsko ...tady se můžete mrknout na ňáký fota ze Skotska. Byli jsme tam teď na konci července 22.7-1.8 (Playboy,Filips a Čenda). Měli jsme luxus počasí, prošli jsme ostrov Skye od jihu k severu a nakonec vylezli na nejvyšší vrchol Velké Británie Ben Nevis. Ale má to i stinnou stránku, zachutnala nám místní whisky:) ... Čenda
  • 18. 7. new WMOC 2011 Pecs Maďarsko -  Od 1.7 do 8.7 se konalo mistrovství světa veteránů v Maďarsku, v krasové oblasti u města Pecs. Náš klub reprezentovali Jarda Kalibán, Jana Nováková, Karel Novák, a hostovali Eva Nýdrlová, Jarda Farář, František Novotný s dcerou Adélkou. Kvalifikace sprintu se běžela v zajímavé staré části Pecsi, a finále v hornickém sídlišti v Komló. Určitě hezčí byl prostor kvalifikace, ale oba závody se mi stavbou moc nelíbily, protože to byla na mapě pro sprint postavená klasika. Škoda. První kvalifikace se běžela v prostoru nad Pecsí, v terénu s členitými a hlubokými rokličkami, místy těžko proniknutelné hustníky a minimum závrtů. Druhá kvalifikace již byla v závrtovém terénu a též finále byla tak zvaně sama jama. Vše se běželo v listnatých lesích, kde pro čtení v mapě byla hodně tma. Tratě byly postaveny dost těžké s velkým převýšením, a to vše umocňovalo velké teplo.
    Jak jsme bojovali. Eva a Adélka se vymkly a běžely finále A, a my jsme považovali za úspěch, že jsme ze šesti rozběhů v H60 ustáli finále B.
    Ve vlastním finále jsme se nikdo nevyvaroval větší chyb. Pokud má někdo zájem naše výkony hlouběji zkoumat, tak na stránkách závodu, kde najde i mapy jednotlivých prostorů. Určitě za zdůraznění stojí zlaté medaile ve sprintu Aleny Rosecké a Jardy Havlíka a jeho vynikající druhé místo na klasice. V galérce je pár fotek. Je trochu škoda, že máme v klubu pár mladších výkonných veteránů, kteří by svou účastí měli šance uspět velice vysoko. Snad příště. WMOC 2012 je v Německu. ... Karel
  • 14. 6. new Dnes jsme pořádali na Yperitu Podkrkonošskou ligu žactva a tady jsou výsledky....mezičasy.
  • 16. 5. new Díky všem za pomoc při pořádání.

• 10. 5. new V neděli 15. května pořádáme závody v Horní Nové Vsi. V sobotu se pojede chystat shromaždiště, tak s tím počítejte. V kolik se pojede bude na stránkách nebo ve sloupku. Rozpis toho, kdo co bude v neděli dělat, je následující (podtržení jsou velitelé úseků):

Roznáška kontrol  do 10:00:       Novák J., Novák Z., Antoš F., Brendl R., Horák Jan, Kubátová Z.

Fáborky:  Tauchmanová I.,Šmidrkalová M.

Prezentace 8:45 – 9:30:                 Kalibán J., Haláčková A.,

Dohlášky a změny: Kalibánová J., Pavelcová G.

PC: Dubský M., Dubská J.

Parkování 8:00 – 10:00:                Kotyk P., Stuchlík J, Tauchmanovi M. + M., Pavelec T., Novák Vl., Kazda Z., Horák Josef, Gabriel M., Antoš J., Antošová H.

Parkovné: Šmidrkalová V.,Šmidrkal R., Kracíková E.

Start000 = 10:00:                              Bejr Z., Dytrych Dobra, Hušková E., Píšová M., Horák Jan, Stuchlík J.

Mapy: Dytrych M., Brendl R.

Občerstvení cíl od 10:20:             Nováková J., Tauchmanová J., Antošová H.

Cíl od 10:00:                                      Kalibán J., Dubský M. + J., Kalibánová J. (vyčítání), Gabriel M. (tisk průběžných výsledků)

Mezičasy: Šmidrkalová M., Kubátová Z.

Vyvěšování: Pavelcová G., Pavelec T., Haláčková A., Šmidrkalová V.

Mapy do 12 : 45: Antoš J., Horák Josef

Kontrola ražení: Antoš F., Kotyk P., Novák J. (+ výměna SI)

Školka od 10:00:                              Háková E., Kracíková E.

Rozhlas:                                              Novák Z. + komentátor Kalenský T.

První pomoc:                                   MUDr. Roučka Tomáš

Vyhlašování od 13:30:                  Kotyk P., Novák K., Kalibán J, Haláčková A. (diplomy), Tauchmanová I.(ceny)

A tedy je to ještě seřazený podle jména.... ředitel závodu

• 11.2 new Závody se blíží ! Tady je termínovka na jaro 2011 (.html) (.doc) (.pdf) Začněte trénovat! Měli by jsme se z tady toho průseru (ranking NPA) nák vyhrabat. ... Čenda
  • 30.1 new kontrola peněžek! čas platit..Vyúčtování za rok 2010 je tady. No a Jarda vám k tomu vzkazuje : ...případné dotazy a připomínky k nim zodpovím na mém telefonu 608420228 nebo e-mailu kalibani@quick.cz , zaplatit do konce února hotově (přijde to pokladnou ještě do roku 2010) Kdo chce darovací smlouvu (u doplatků nad 1000 Kč dohodnout se mnou !musí být odevzdána mzdové účtárně do 15.2.2011)